1.3.11

Sebilah Pahat Itu

" Awak nak jumpa saya sebab apa ni? Eh kat tangan awak tu? "


Sebilah pahat kuku kelihatan di genggaman tangan kanan aku.

" Kau jangan bergerak. Kau bolehkan baring? ". Kataku.

Andrenia hanya menurut perintah. Tak banyak yang cuba di tanya. Lalu aku memulakan kerja memahat.

" Aduh.."


Sakit?

"Sikit lah.."


Aku terus menyambung kerja memahat. Terdapat sedikit percikan darah. Aku lap kan supaya tak nampak kotor.

" Ok dah siap ".


Adrenia bangun dari kerusi panjang itu. Terus dia bergerak ke hadapan cermin. Lalu di pamerkan hatinya betul-betul di hadapan cermin itu. Dan terpahat satu nama di hati gadis itu, ' AKMAL HAKIM '


..........................................



I wrote your name into the sky,
But the wind blew it away.

I wrote your name into the sand,
but the waves washed it away.

I wrote your name into my heart,
And forever it will stay.

8 comments:

ShafiqIzwan said...

bukan jiwang sebentar, jiwang selamanya. HAHAHAHA.

Nazrul Montolivo said...

@ShafiqIzwan hahaha cilake. awal plak kau berblogging.

panda putih said...

adoi.. takut dowh bygkan hati dpn cermin..
spe la gile sgt nak bwk kua hati..

Nazrul Montolivo said...

@panda putih aku sanggup bwk kuar ;)

amirulbaharudin said...

ne betul masyukkkkk pnya jiwang~~~~
hahahaha

Nazrul Montolivo said...

@amirulbaharudin kau bleh try wat mcm mamat atas ni, bru jiwang beb. haha.

panda putih said...

ok.. if berani, wat tgk.. nak taw gak nama spe ;)

Nazrul Montolivo said...

@panda putih Hahahaha. wait n see :p