21.12.10

Hilang

                  Seperti biasa, pagi2 lagi guwa ada kuliah.. guwa bangun, guwa basahkan badan, guwa hensem2, guwa terus gerak.. baru setapak guwa melepasi pintu pagar yg tertulis UTM INTERNATIONAL CAMPUS, guwa sedar.. guwa ada hilang something.. Shiittt.. mcmana bleh hilang ni..!!

                  Guwa kaget.. arghhh kenapa baru sekarang guwa sedar.. Patut lah dari semalam guwa rasa ada yg tak kena.. Guwa yakin benda alah tu mesti ada tertinggal dalam kawasan kampus ni..

...............................................

                  Ini tak boleh jadi..! Dah hampir sejam guwa teliti... takde bai.. mana pegi benda alah ni..!! guwa dah celaru.. Fikiran guwa kusut...

                  Dan dengan tak semena-mena guwa terpandang something.. something yg guwa tercari-cari dari tadi.. Ohhh kat situ rupanya :)

" Ehemm.. awak.. belakang beg awak tu.. tu saya punya.. maybe awak terambil kot.. boleh saya ambil balik..? "

                  Disaat gadis itu menoleh.. senyumannya.. guwa terpana..

"  Awak... awak simpan je lah hati saya tu.. mungkin bila awak simpan, ia takkan tercicir lagi.. dan.. saya tahu hati saya hanya pada awak :) 


"I’m giving you a piece of my heart not because you deserve it but because it already belongs to you. It might not be enough, it might be too small but this little piece of my heart could probably be my all. "

4 comments:

dell~ said...

alolo... sweetnye`~~~

Nazrul Montolivo said...

alolo.. terima kasih..

dell~ said...

ada lagi aq simpan hati 2 ayol.. hahaha

Nazrul Montolivo said...

hahaha tu hati boy len tu.. bukan hati aku ;)