31.1.11

Suatu Petang di Tasik Titiwangsa

Aimi : Zat, aku takut.
Aizat : Kau takut apa?
Aimi : Aku takut jatuh hati.

Aizat tersenyum.

Aizat : Kau takut jatuhkan hati kau. Takut pecah yer? Kau tak payah takut. Jatuhkan je. Aku kan ada. Aku sambut hati kau tu. Aku simpan. Aku jaga. Hati kau, aku takkan biarkan pecah.

Aimi tersenyum :)


"The best and most beautiful things in the world cannot be seen or even touched. They must be felt with the heart."

12 comments:

►AdamXis◄ said...

As salam...singgah sini...dr sahabt blogger...he3...last sentence tuu mmg besh...yg terbaik tidak boleh dibeli...

Entry terbaru ►Sukan : Chong Wei vs Lin Dan (Terbuka Korea )

Nazrul Montolivo said...

was salam.. pastikan ori bro bru ley beli.. hahah

etykus said...

ni pon cite pasal hg ka.. haha.. :P

Nazrul Montolivo said...

ni cite tipu tipu la.. haha.. takda kena mngena ngan aku.

etykus said...

hahah. yeke? hg ni bukan leh caya ngat.. :P kan dah ada calon num1 kann. hahaha.

Nazrul Montolivo said...

hahahha hg jgn caya sngt la apa yg aku dok cta dlm blog ni.. ;)

CikRose said...

ada makne ke entry ni ....hehe
mesti ada kan...

chentaMAYA said...

walwehhhh! romantis! ekeke~

ikaLiFe said...

terbaik!!!

Nazrul Montolivo said...

malu laaa... * wink wink *

Along Usop said...

caer meleleh si Aimi tuh.. =p

Nazrul Montolivo said...

=)