22.1.11

Terima Kasih Allah

Kipas sedang berpusing dengan kelajuan paling maksima. Pusingan demi pusingan telah menghasilkan angin yang ternyata melengkapi pakej tido Nabil pada malam itu.


Nikmatnya bukan kepalang. Dengan lapisan atmosfera bumi yang semakin lama semakin nipis, bukan senang untuk merasa dingin seperti ini. Nabil tido dengan lenanya.


Hold onto love 
That is what I do now 
That I've found you. 
And from above 

Everything's stinking
They're not around you. 

And in the night, I could be helpless, 
I could be lonely, sleeping without you. 

And in the day, everything's complex, 
There's nothing simple, when I'm not around you.



Nabil terjaga. Menggapai handphone yang sedang rancak berdering.


" Baru pukul 6.23 A.M. Arghh sape je yang anta mesej pagi2 buta ni "


NABIL BANGUN SUBUH.
BANGUNNNNNN =)


Nabil tersenyum..


Terima kasih ALLAH kerna masih memberi kesempatan untuk aku membuka mata ini, masih memberi peluang untuk aku melihat pagi yang indah ini, dan masih memberi ruang untuk aku tersenyum melihat mesej daripada insan yang aku sayangi. Terima kasih :)


.................................................

8 comments:

sophie said...

Nape aku bg mesej macam tu kat Rosa tiap2 pgi. Siap kol lg dia x bngun pun? X puas ati tol.. Soh Nabil tu ajar rosa bngun Subuh.. hahaha

Nazrul Montolivo said...

hahaha.. rosa nak kau dtg ketuk bilik dia kot.. hahahha

lieya orange M.I. said...

alalaaa...comel pulak nabiel ni..senang eh bangun digerak oleh some1 special.. (^_^)

Nazrul Montolivo said...

hehehehe :)

sarah said...

nabil tersenyu riang sebab tersayang yang hantar msg. percayalah. kalau alarm untuk bangun subuh adakah nabil akan tersenyum riang spt ini???

Nazrul Montolivo said...

sudah tentu tidak dan akan mengmbil masa yg lama utk bgun wlupun alarm berkali-kali terdengaran :)

SyafiqRidhwan said...

Allah itu sayang kita :)

Nazrul Montolivo said...

aku tahu itu :)