7.5.11

Maisarah

Fizi tak tentu arah. Ligat otaknya memikirkan ayat yang sesuai untuk diungkapkan. Maisarah memandang kehairanan.

"Awak nape ni? Ada something nak bagitahu ke?"

Fizi masih membisu. Diramas-ramas sudu dijarinya itu. Mungkin tindakan refleksi. Fizi masih lagi mencari ayat yang sesuai untuk diungkapkan kepada Maisarah.

"Mai, kejap ek, saya nak gi kat casher tu."

Maisarah hanya mengangguk menuruti kata Fizi. 3 minit kemudia Fizi muncul. Tergenggam sehelai kertas di tangannya.

"Mai, ini untuk awak."

Maisarah menyahut kertas yang diberikan oleh Fizi. Lalu diungkapkan perlahan-lahan apa yang tertera di kertas itu...

'SAYA SUKA AWAK'.

....................................


Why do I love you? Because you are and always have been my dream.

6 comments:

sarah said...

kalau la laki yang aku suka buat macamni dekat aku...wahh indahnya dunia!

nazrul Ozil said...

tapi laki ni pengecut, taknak luahkan di bibir, nak tulis je, tak indah lah dunia kan ;)

sarah said...

tak kisah la luahkan dari segi apa pun. tapi selalunya lelaki ni bila meluah-luah ni ayat bukan main manis. lepas tu...hmm.

nazrul Ozil said...

@sarah bukan semuanya mcmtu =)

nama saya nadia said...

ini terbaik.

nazrul Ozil said...

@nama saya nadia baekkk ahh pah bedah