3.1.11

Pergi

Aiman Akif termenung. Jauh dia mengelamun. Mengapa kau tinggalkan aku. Kita kan penah berjanji akan sehidup semati.

Aku kecewa. Aku sangat kecewa.

....................................

Aleesya Dania, dialah penawar luka lara Aiman Akif. Tanpa Aleesya, Aiman mungkin tiada kekuatan, tiada keberanian lagi untuk menempuh hidup di dunia ini.

" Aleesya nak makan? "
" Taknak... "
" Aleesya nak minum? "
" Taknak... "


" Aleesya nak mama. "


....................................

Iye aku kecewa. Kau tinggalkan kami. Anak kecil ini baru berusia 4 tahun, masih perlukan kau, dan kau pegi.. pegi jauh tinggalkan kami.

...................................


Tiap-tiap yang hidup pasti akan mati. Daripada Nya kita datang dan kepada Nya kita kembali. Buat yang telah pergi meninggalkan kita, sedekahkan la al-Fatihah kepada mereka. Hanya itu yg mampu kita usahakan...

6 comments:

saiful aizat said...

sedih.

sophie said...

ko wat novel kah?

amirulbaharudin said...

jap2 ne cita ape??
penuh drama!!~~
betul2 wujud ke??
comment skit~~!!

Nazrul Montolivo said...

epul> aku phm.. dalam hati kau ada bunga

sophie> novel la sangat.. pendek je pun.. haha.. hobi je.. wat cite ske2..

memek> cte ni tak wujud pun.. aku just karang.. aku cuma nak sampaikan msj sume yg hidup akan mati.. tu je :)

Nailofarhazirah said...

wat cerpen jiwang,, kekekeke

Nazrul Montolivo said...

anis> lom smpai tahap cerpen lg kot.. idea ni still tak berkembang..