4.3.11

Awak Selalu Tanya Kita

Awak selalu tanya kita, nape kita wat donno je bila bertembung ngan awak. Sebenarnya, kita tak boleh nak pandang awak lama2, hati kita bergetar tau.


Awak selalu tanya kita, nape kita tak penah nak call awak, asyik sms je. Sebenarnya, kita tak boleh dengar suara awak, nanti hati kita dup dap dup dap sangat.


Awak selalu tanya kita, nape kita suka emo. Sebenarnya, kita cemburu bila nampak awak rapat ngan boy lain. Cemburu tu kan tandanya sayang :)


Awak selalu tanya kita, ' kita suka awak tak '? Kita jawab, ' kita tak suka awak. ' Sebenarnya kita nak bagitahu yang kita CINTAKAN awak, tapi tunggulah lepas awak ngan kita dah selamat kawen nanti k =)



11 comments:

hikmah128 said...

amboi,,haha

Nazrul Montolivo said...

@hikmah128 amboii :p

black butterfly said...

hahaha...^_^

Nazrul Montolivo said...

@black butterfly wah sronok nmpk ;)

Nailofarhazirah said...

adeh...

sophie said...

Dah lama aku nak tahu sape awak dalam citer nie

Nazrul Montolivo said...

@sophie kan aku dah bgtawu, bukan sape2 pun :)

yna fazlyna said...

suka suka

Nazrul Montolivo said...

@yna fazlyna suka jugak =)

gEe said...

awk slalu tnye, "knp awk suka kat sy".
sy jwb, "sbb awk iklas, jujur, baik"
sebenarnye sy suke sbb muke awk mcm hnsem cam Adam G. Sevani je. hahaaa

Nazrul Montolivo said...

@gEe hahaha ni mmg terbaik