22.3.11

Selagi Ada Rindu

Awak tanya, saya ada suka someone?

Saya jawab sambil tersenyum, "ada" :)

Awak tanya, nama siapa?

Saya pun jawab, "nama ada terlukis kat hati ini, tengok lah".


Awak buat muka, kata awak, dah tentu tak boleh tengok.

Saya gelak-gelak.

Kalu lah awak tahu, nama yang terlukis itu adalah nama awak....

.........................................


p/s : Kumpulkan kekuatan, luahkan lah segalanya. Selagi ia disimpan rapi, selagi itu jiwa terkongkong, terasa kosong, terus membohong. 

9 comments:

amirulbaharudin said...

bagus2..ko kena luahkan nep...sensara aku ngok ko=)

Khairul Fitri said...

btol2..huhu..

Nazrul Montolivo said...

bukan main lg korang dua kan. ahah

saya_arief said...

aku nak luah kan jugak lah.
haha.

Nazrul Montolivo said...

@saya_arief itu yg terbaik bro. gud luck..!

najwa's said...

aduh2, sweettttttttnya.. :))

Nazrul Montolivo said...

@najwa's :D

June Flizzow said...

cuba luahkan , jangan jadi macam june dulu . sakitt ooo~

Nazrul Montolivo said...

@June Flizzow tgh kumpul kekuatan. LOL.